این هفته تنها نقطه خوبش رفتن به کاخ سعدآباد بودش هرچند که مجانی بودش امّا به واسطه بیرون رفتن با یکی از دوستان 40 تومن هزینم شد. یعنی من پشت دستم داغ کنم تا یک ماه آینده باهاش بیرون برم.قبل از هرچیز بگم پسره ولی فکر کنم من در قالب دوستپسرش بودم چون فراقش را تحملّی نیست...ما را در سایت فراقش را تحملّی نیست دنبال میکنید
برچسب: سعدآباد, نویسنده: بازدید: 127 تاريخ: شنبه 20 آبان 1396 ساعت: 2:50
ما را در سایت فراقش را تحملّی نیست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 174 تاريخ: شنبه 20 آبان 1396 ساعت: 2:50
ما را در سایت فراقش را تحملّی نیست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: شنبه 20 آبان 1396 ساعت: 2:50
ما را در سایت فراقش را تحملّی نیست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 137 تاريخ: شنبه 20 آبان 1396 ساعت: 2:50
ما را در سایت فراقش را تحملّی نیست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: شنبه 20 آبان 1396 ساعت: 2:50
ما را در سایت فراقش را تحملّی نیست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 176 تاريخ: شنبه 20 آبان 1396 ساعت: 2:50